Smilegropar i skinkorna

Vilken lovely lördag det blev! Efter jobbet kom mor, far, syster, micke, david och adam och hämtade mig på jobbet. Kl 17 åkte vi till hällefors på Diggiloo. Så himlans mkt folk och herregud vilken sooooL! U who know me vet jag älskar solen, men tom jag höll på o flyta bort! Vi satte oss på brassestolar och campingstolar och plockade upp vår picknick mat. Mor jag o maria drack vin och smälte i solen i väntan på de skulle börja...

Var riktigt roligt med Thomas Pettersson, den karln har sjuk humor =) Drog skämt om tjocka damer med smilegropar i skinkorna! Framåt kvällninga började solen gå ner lite och man kunde titta på scen utan att man flöt bort...

Riktig lycka är när syskonbarnen sitter i mosters knä och dansar med mig fast de är snart 13 och 9 år gamla. Adam och jag dansade bugg och jag o david stoppade popcorn i näsan haha.

Idag började jag jobba 05.45 igen. Hämtade Henrik i högåsen och for iväg till jobbet. På rasten på jobbet snickrade jag ihop en fin fin skohylla med hjälp av henke. Sågade, skruvade och hamrade länge men läcker blev den! nu ska jag bara ta med den hem och måla den. Sen får jag ta med den hem till linköping om några veckor. Konstigt att komma tillbaka dit, inte bott där på ett halvår.. Men ska bli så kul att träffa alla vänner och få bo i min egna lägenhet!

Tog ett dopp i finnebäck på lunchen, underbart skönt!

En timmes matkörning kvar innan jag slutar sen blir det till Kristinehamn med Mor, Far, syster och Adam för fika och ett dopp till!

Puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Låter som en härlig dag ;) Och skohylla? När lärde du dig snickra? Eller vare Henrik som snickrade? ;)

2008-07-27 @ 17:25:51
URL: http://nathalie-avenue.be
Postat av: Anonym

haha jag är kung på att snickra!! fick ju MVG under min tid på högstadiet i träslöjd =)

2008-07-27 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0