Jobbe å jobbe..

Gårdagskvällen var underbar! Bad och glass i skymningen i kristinehamn med mor, far, syster och adam. Tog en stor mjukglass med chokladströssel =) Åkte sen hem och såg på film med mor och lockade hennes hår.

Började dagen med att jobba 05.45 igen, lite trött var jag men som tur var hämtade henrik mig så jag slapp ta mig till jobbet själv. Körde pall, matvagnar, sopor och allt annat som görs under dagen. Roligaste på dagen var nog när två utlänningar snodde två äckliga gamla madrasser ur vår container! Vem vill ha madrasser från ett lasarett! haha.

Åkte med henke hem och Kasper var hos oss, så jag var hundvakt i några timmar innan ja åkte till kronhallen och stan. Jordens spöregn och åska när jag klev ut ur bilen!

Lagade mat till mor o far! köttfärslimpa, färskpotatis och gräddsås! De älskade det =)

Nu tror jag att jag ska gå över till anna-karin. Hälsa på syster o co ;)

p.s imorrn börjar de nya livet.. no more coca cola!! shit hur ska de här gå.... Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Å! ska du också starta " nytt liv" :) lycka till då :) hållertummarna att du klarar dej utan colan :) hehe svårt . kram

2008-07-28 @ 22:00:31
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0