Äntligen en ledig dag!

Igår hade jag jobbat i en vecka i sträck, kändes i kroppen.. Kan ha berott på att jag var ute o söp till i lördags natt när jag började kvart i 6 på söndags morgonen.. Men men man lever bara en gång =) Då var jag ju dessutom 23 och ung, nu är jag lite mognare och Fab 24! (som malibu skulle ha sagt)

Min födelsedag bestod av jobb, många många många gratulationer av vänner, familj och arbetskamrater! Arbetskamraten reino valde att skicka upp mig till taket på gafflarna på gaffeltrucken! Lite scary men roligt när restan av jobbet stod o hejade på haha. På kvällen blev de grillning, drinkar, lek med barnen och fina presenter. Bland annat en systemkamera och en ipod! Av systersonen fick jag låna hans skateboard, får se om jag blir något bättre på de nu...

Igår var en underbar dag! Jobbade som vanligt, unnade mig en kexchoklad! (oj de tog mig tillbaka till mitt forna liv som basketspelare när jag under en del matcher kastade i mig en sådan för lite energi) När jag cyklade hemåt väntade ett paket i brevlådan! Min underbara märta hade skickat ett födelsedagspaket till mig med godis av olika slag och en kändis korsordsbok! De roligaste var dock kortet: "Congratulations Grandma, it´s better to be over the hill then burried under it" haha! De som känner mig vet att "vänner" är mitt favo program all times! Klockrent!

Efter lite solning och njutning av ännu mer treats cyklade jag till Davids och körde Pamp, var riktigt skönt i denna hetta! På hemvägen tog jag en välförtjänt snus och blev så glad av alla familjehus längs vägen, gigantiska blåa studsmattor, katter springer lösa, vackra skogen och ljudet av barn som leker på gatan. Väl hemma igen gjorde jag min favoritmåltid! Grillad kyckling, ris och currysås med xtra mt coca cola.. Framför project runway!

Idag är jag alltså ledig och vaknade tolv av att mor ringde från ullared o undrade vad jag ville ha, kom inte på så mkt så jag gick ut och lade mig i badenbaden och läste min nya bok. Gossip Girls.

Nu blir de basket med hoomies!!
Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0