Vad som hände 2008!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Pluggade i Madrid, blev DJ
* Höll du några av dina nyårslöften?
Ja! Gå ner 10 kg.
* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Anne och Erik!
* Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är.
* Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer glädje.
* Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
23 maj. När jag kom hem från Spanien och mina föräldrar och syster väntade på mig på flygplatsen.
* Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Madrid så klart och att jag kom med i forte och blev DJ.
* Största misstaget?
Att jag blev kär.
* Har du varit sjuk?
Mest hosta, halsfluss och en axel ur led.
* Bästa köpet?
Min adidaströja
* Vad spenderade du mest pengar på?
Snus antagligen =)
* Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag för första gången spelade för 800 pers på ett disco i 6 timmar!
* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
So What med Pink, Take a Bow med Rihanna, Tambourine remix med Missy och Eve.
* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tyvärr.
* Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, ätit och tagit bättre hand om mig.
* Vad önskar du att du gjort mindre?
Ångrat, ältat och festat.
* Hur tillbringade du julen 2008?
Hemma i Karlskoga med hela tjocka släkten, vännerna och arbetskamraterna.
* Blev du kär i år?
Ja...tyvärr
* Bästa boken du läste i år?
oj, det var många.
* Största musikaliska upptäckten?
Dj yrket.
* Något du önskade dig och fick?
En ergorapido damsugare! Systemkameran i födelsedagspresent!
* Något du önskade dig men inte fick?
Nope.
* Årets bästa film?
Australia
* Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med släkten hemma i karlskoga med grillat och massa soool!
* Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
awesome
* Vad fick dig att må bra?
Mina vänner som alltid tar hand om mig.
* Vem saknade du?
I madrid var de alla i linköping och familjen och i linköping var de alla i karlskoga.
* Favorit månad?
Är alltid juli men i 2008 kan de vara mars/april för vi åkte till malaga på påsklovet i madrid samt att flera kom o hälsade på då.
* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Don´t fall in love with a fool..

Men! Jag ser fram emot ett nytt år och en ljusare framtid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också flyttat till Spanien men jag ville till Irland...Knas!!



Jag saknar dig också redan...men vi får ta tillvara på vår kväll hos Lisa..."Här bodde jag, om man tänker en 40 minuters promenad!!" Klockrent!! Hoppas du kommer ner en sväng i vår med eller utan Lotta!! Det vore verkligen kul :) Puss puss gumman och hoppas du får en sjudundrande nyår!!

2008-12-31 @ 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0