Ullared.

Long time no see. Denna vecka har hittills varit underbar! I söndags julpimpade vi i Forte Kårallen, så nu strömmar det julmusik och miljöbelysning är utsatt=) I måndags bakade jag o märta lussekatter, drack glögg och såg på sunes jul. Mycket trevligt!

Igår åkte vi alltså till ullared! Var sjukt tidigt och vi var trötta men jag gotland och agge pratade på medans märta sov.. Julshoppingen blev lyckad, många bra presenter! Mest nöjd över gymbollen och yogamattan till syster.  Hittade massa saker jag själv vill ha men tog bilder på dem och mms:ade min syster och mor som ska dit på måndag, så de kan shoppa det till mig hehe.  När vi kom hem åkte vi till märta o tomas och visade alla sakerna, åt middag och drack en bärs.

Idag var jag på seminarium och pratade ivrigt om kursens utforming, så skönt att säga vad man tycker! Vi bestämde även en klassfest som antagligen blir hemma hos mig..

Känns som om hela kroppen är stressad, har inte julpyntat hemma hos mig än, disken har tagit över lägenheten och massa i skolan. MEN! jag är så glad! Nu har vi fått svar att jag o gotland får åka till thailand i vår på praktik och det ska bli så skönt och roligt! Antingen åker vi redan v 6 eller v 9-12. Får se med visum o sånt. Så de är lite o göra med de.

Nu ska jag diska, julpynta, äta och vänta in märta! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0