Stormöte och sittning.

Möte igår igen, går ganska bra men är jobbigt varje gång. Man får lixom ställa in sig på det. Huvudet snurrar runt med massor av tankar, varför det blev så här och vems fel är det? Så klart mitt fel oftast, mitt fel varför jag gör så mot min kropp. Måste nog ändra på det och lära mig av mina vänner. Vännerna kom på kvällen och vi diskuterade vilt om utseende, vikt och verklighetsuppfattning. Sen gick vi och shoppade på kvällsöppna Leo. (nya namnet på gränden gallerian.) Sjukt mkt folk men köpte lite julklappar!

Idag var det seminarie om nationella prov..blaj. Fick skjuts hem av mats! Thanks!
Så nu ska jag göra mig i ordning, för snart är det stormöte sen sittning på HG med alla forte människor. Kommer bli mysigt! Ny fin klänning och strumpbyxor!

Om ni ser mig på HG ikväll kommer jag nog vara p.a.c.k.a.d...

Kommentarer
Postat av: Elin

ja va också på Leo igår kväll:) hehe men gick hem vid halv 9 ca :) såg du pernilla w? skitliten....så jäkla smal:S haha kramkram

2008-12-05 @ 23:55:23
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag såg dig. Du var p.a.c.k.a.d, men fin :)

2008-12-06 @ 19:18:26
Postat av: Kinell

Haha! Ja jag var packad å vet inte om jag var fin i sånt tillstånd =)

2008-12-06 @ 22:48:53
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0