sämsta veckan.

Vill skriva något positivt men de går inte. Har ringt mina föräldrar om mobilen och jag har inte drulleförsäkring så jag får ut nada av jävla hemförsäkringen. Jag hatar försäkringar!!

Känns som allt går down hill nu. Klarade inte engelska tentan.
Var på vfu imorse och kom inte på varför jag vill bli lärare. Kanske för jag är i förskolan eller för att jag har tappat all motivation. Kvällskurs ikväll och pratade på om migration som jag egentligen inte kan något om. Blev utbjuden på bio ikväll men tackade nej, finns ingen energi kvar, ingen lycka och rapporten ska in på tisdag.

Så jävla deprimerad och vill bara sova, inte äta, träffa folk eller bry mig om megadisken eller dammråttorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0