Jullov!!!!

Jajamäen! Kvart över tre igår eftermiddag rann all stress och skit av mig! Vi hade opponering och natten innan somnade jag som vanligt vid halv 5 på morgonen och var så stressad och trött när jag vaknade. Men opponeringen gick jättebra och jag fick nästan bara positiv kritik!

Direkt efteråt gick vi till kårallen och fikade i baljan, jag fikade på en lättöl =) Vi bestämde oss för klassfest hemma hos mig så jag cyklade hem och städade och donade tills de kom vid 20. Var en jättetrevlig fest med  lekar, vattenpipa, skitsnack om kursen och lärarna m.m. Vissa spårade ur lite och blev alldeles för fulla... men de ä sånt som händer!

Idag ska jag möta Gotland på stan för att köpa en ny telefon på 3 (F#¤%K) sen måste jag städa och packa innan hemresan imorgon! Guuud vad jag ska äta när jag kommer hem, känns som om min kropp har levt i svält i ett halv år. Ska åka hem i bil med shuan och mohammed, hoppas han inte dricker för mkt ikväll så han inte kan köra imorrn bara..

ÅH! ikväll får jag träffa sofi! Hon har vart i spanien i några månader nu och kommer hem för julen och fest med oss =)

  Jag och Sofi för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0