Julklappar!

Glömde skriva att jag, märta och tomas bytte julklappar igår! Så sjukt roligt att jag och märta hade köpt samma sak!!!
Vi hade köpt ett reparationskit till lagning av punka på cykeln hahaha. Best friends or what?

Sen fick jag ljus de hade stöpt själva samt öronproppar =) Av mig fick de handdukar som är skitsmå och blir stora när man blöter dom. På märtas stod de: Best friends och på tomas: världens bästa kille. De fick även en blandcd jag brände.
Det var låtar från Kings of leon, The streets, björn rosenström, beyonce, african queen, flo rida m.m Massa låtar som vi har "en history med" =)

ÅH! Sen såg vi Wall-e och skämta inte vad bra den var. Så himla mysig, tom en cyniker som jag började tro på kärleken för en sekund... "Eva..."

Nu ska jag läsa rapporter som jag ska opponera på imorn!

Kommentarer
Postat av: Elin

vad heter märta i efternamn=? jobabr emd en märta på jobbet nömligen:P blev lite nyfiken:)

hoppas allt är bra annars! kramkram

2008-12-18 @ 21:54:39
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0