Julfest!

I torsdags var de seminarium och på fikat firade vi Mats som fyllde 30 år igår! Grattis vännen! Sen promenerade vi hem och julia och martin drog med mig till ville valla. Hade bara med pengar för en öl, har för mkt o plugga så jag tänkte inte dricka mer.. men de finns vissa som bjuder så de blev en liten fylla =) Lurade även Mats dit som hade tenta kl 8 igår imorse..

När jag cyklade hem var det ganska halt, och vad är inte en kinell fylla utan nåt dumt händer? Ramlade självklart på cykeln och fick ligga kvar en stund när jag märkte att axeln var ur led och nu har jag haft skitont i den i några dagar. Den är svullen och nästan hela högerarmen gör ont. Sticker i fingrarna och nacken är öm :(

Så igår efter pluggandet blev det mysig middag hos märta och tomas med Amir, Karin, Shuan, Nessim och Gotland. Vi bytte julklappar och spelade spel. Men mot småtimmarna värkte axeln nåt så sjukt mkt och handen var helt svullen! Så vi ringde till sjukvårdsupplysningen kl 03.40 för att fråga vad vi skulle göra. Jag kan fortfarande inte lyfta armen helt och knappt hålla i något.. De sa att den var nog fortfarande ur led, den sitter framåt, och att jag nog skulle åka till akuten men vem orkar åka dit mitt i natten? Så idag när jag vakna gjorde de nästan ondare och har suttit och skalat potatis till janssons frestelse och är helt slut! Hoppas dock kvällen blir bra och axeln hoppar rätt snart..

Ha en bra lucia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0