Julafton

Julafton var jättemysig. Precis som en jul ska vara med paket i strumpan och skinkmacka i sängen =) Men sen blev de massa förberedelser innan släkten kom, vi lagade all mat och dukade fint. De kom kl 13, var så kul att träffa alla igen eftersom man bor i linköping träffar man inte alla kusiner, mostrar, farmor och farfar o co. Jag fick som vanligt sitta i barnbordet.. Men trivs nog bäst där ändå ;)

Efter Kalle Anka så kom tomten och det var hur mkt paket som helst! Jag fick damsugaren som jag har längtat efter, pengar, kläder, mitt poslin, cd väska m.m David och Adam fick Wii fit så jag ska åka dit snart och spela =) Efter släkten åkte så kollade jag mor och far på svensson svensson och kollade på klapparna. 

På juldagen jobbade jag 0545 till 17 sen blev de fest hos Helena! Var jätteroligt att träffa alla gamla karlskoga tjejer och festa med dom igen! Åkte hem ganska tidigt från statt för jag skulle jobba på annandagen igen.. Så lite bakis och trött var jag allt på jobbet. Sen har jag jobbat hela helgen och idag samt imorrn.. På fredagen var jag på "Australia" skitbra film! måste ses. På lördagen hade vi middag och spelkväll hos oss med syster med familj. Efter de hade gått såg jag på film, var nice..

På nyår skulle jag åka till linköping men har kommit fram till att jag inte orkar.. Jobbar alldeles för mkt och kostar för mkt pengar för att åka till linköping över en kväll. Så istället ska jag till Bella på nyårsmiddag, kommer bli mysigt!

Laddar upp bilder när jag är hemma, nu måste jag fortsätta jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0