Gott nytt år!

Första morgonen jag fick sova ut, var lite svårt med tanke på att jag har gått upp vid 5 varje morgon i en veckas tid. Men sov ändå till halv 10. Sen trodde jag att de var pizza kvar från igår, men de var de inte.. sååå besviken!

Far och jag åkte sen till Farmor och Farfar och lämnade en nyårsblomma och lite tidningar. Direkt när jag kom in kände jag av astman och var svårt att andas. De har väldigt mkt hår överallt då de tar hand om min kusin carros hund och en ful katt. Efteråt åkte jag till Anne och blev klippt, är väldigt mkt kortare med skitläckert! Yes!

Vi väckte oliver och jag tog massa kort på honom med systemkameran, han var så duktig hela tiden. Vi tog med kläder först, sen bara blöja sen nakenfis. Ska lägga upp så får ni se. Vill verkligen bli fotograf. Ska gå nån kurs till våren, där jag lär mig framkalla bilder samt photoshop.

Gott Nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0