Getting my hair did.

Igår efter jobbet var jag och fikade med mina girls, malin, sofia anne och hennes baby oliver. Jag höll i oliver nästan hela tiden och det gick kanoners.. Så söt och log en hel del =) Så kul att umgås med vännerna här hemma, har saknat dom!

Idag blev det jobb igen, börjar bli väldigt trött.. och min axel mår inget vidare :( Gick upp och kollade med en syster men hon kunde inte göra något, jag får åka till baggängens vårdcentral istället. Men imorrn alla fall! Blire nyårsfirande hos bella med gänget, trerätters och vin (fast jag får öl) Thanks!

På dagen ska anne klippa mig lite grann, hoppas på en stylish frilla!

Nu måste jag fortsätta jobba!! åka till posten härnäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0