Begåvade barn!

Dagens föreläsning var oerhört bra, jag fick insikt i något jag inte tänkt på förut. Att de barn som kommer till skolan som redan kan läsa, skriva och räkna inte får så mkt uppmärksamhet och ingen stimulans. De får oftast göra det som de andra elever gör, fast de kanske behöver svårare mattetal, eller tom gå förbi en klass? Min fallstudieelev är väldigt begåvad och är kung på huvudräkning, som sex-åring!! Så nu blev jag ännu mer taggad att skriva en bra rapport.

Men inatt kunde jag inte sova, jag somnade vid halv 5 imorse och la mig vid 1.. Jag är för stressad och har för mkt i huvudet just nu. Orkar knappt vara mig själv eller vara social. De ä väl därför jag sitter och pluggar och kollar handbollen istället.

Men i allt det mörka så ser jag fram emot helgen. Mysig middag med julklappsbyte på fredag hos märta och tomas. Amir, shuan, nessim och amirs tjej kommer oxå. Sen lördag blir de årliga julfesten med värsta bästa nollegruppen. Jag ska stå för janssons!

På sittningen i fredags. Här levde min mobil fortfarande. Nån som vet vem jag pratar med? Inte jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0