Äntligen klar med rapporten!!!

Så igår lämnade jag in min rapport! Äntligen kan jag väl säga, men tror den blev ganska bra! I söndags och i måndags satt jag bara hemma och pluggade, och annat tjofs som man gör i sitt hem. Var ganska skönt att bara vara själv innan man åker hem till julestök och miljöner kinellare. Julfesten i lördags var så mysig! Nollegrupp 10 håller fortfarande ihop och firar jul.

Det roligaste var nog uppdragen vi fick av mr alsö. På min stod det att jag skulle berätta hur julen var i värmland, med erotiska inslag! hahaha! Jag drog upp det pinsamma med att man inte vet vilka släktingar man har, eller att man blir bortgift på julafton till sin kusin o.s.v. Med det underbara citatet: "Det är inget konstigt i värmland" ALLA köpte det och dog av garv.

Pratade även i telefon med en gammal vän, var skönt att prata med dig och de var alldeles för länge sen vi sågs (om man ska citera ledin). Min axel är lite bättre men fortfarande öm och svårt att bära med den armen..

Efter vårt seminarium igår och inlämnandet av rapporten åkte jag och Mats till torny, checkade in några affärer, åt mcdonalds och garvade som vanligt. Det är kul att umgås med Mats för vi är ganska lika, högljudda, spontana och gillar att prata så det blir ingen tyst minut =)

När jag kom hem låg jag och vilade, har haft sömnbesvär under en tid och var skönt att få sova, men jag sov i tre timmar och direkt när jag vaknade fick jag springa till bussen sen kvällskursen! Hatar kvällskursen btw. Alldeles för svårt om etnicitet, migration, universialism m.m..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0