yeeees!!

Två veckor har gått. -5. Känner mig mäkta stolt!

Började dagen med att cykla till Davids, gick på bandet och styrketränade. Skönt o träna på morgonen!
När jag kom hem tog jag ett bad i mor och fars jacuzzi medan jag lyssnade på min ljudbok. Camilla Läckberg.
Fortsatte sedan och packa och packa. Hittade massa gammalt skit, fejk LV väskor, tidningsutklipp, skålar, foppatofflor. . u name it! Tog sedan en tripp till stan med Malibu. Hittade "den klänningen" men har inte råd. Har shoppat alldeles för mkt på sistonde... Men de fick bli en billig tub-top och snus. De måste man ju bara ha.

När jag kom hem jublade jag över min nya vikt och såg på "du är vad du äter" =)

Åkte och tränade på davids igen vid kl 20. Gick och sprang på bandet och styrketränade.

Nu ska jag duscha! Imorrn ska jag klippa gräsmattan. (blir lätt rastlös när jag är ledig.. )

Kommentarer
Postat av: Elin

fan va bra!!! GRattis :D kör på nu :)

2008-08-11 @ 22:32:49
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0