Vart tar alla pengar vägen!!?

Var några dagar sen jag skrev. Har varit fullt upp!
I tisdags jobbade jag. Malin ringde och väckte mig, men jag blev glad! Behöver verkligen pengar just nu. Fattar inte vart jag har lagt dom ;) När jag kom klippte jag gräset och plockade äpplen och efteråt åkte jag och tränade på Davids.

När jag kom hem från träningen svartnade det för ögonen och jag föll ihop i trappen. Hade inte "ätit" sen lunch.

Igår packade jag en massa, ringde några samtal, adressändrade och kratta. På eftermiddagen åkte jag till stan en sväng sen hem till syster. Alltid lika trevligt hos dom! Jag o syss åkte till kronhallen och vi gick ut o gick med kasper. Kommer sakna den hunden såå mkt när jag är i Linkan. När jag kom hem åkte jag och tränade.

Idag vaknade jag av att de tog bort massa asfalt på gatan. Borrades jättemkt. Ringde till vattenfall och fixade med elen. Packade lite mer och for iväg till syster med far när han var hemma på lunchen. Jag, David och Adam såg på Bee Movie!! Gud vilken härlig film. Har velat sett den så länge. Var jättemysigt att ligga i soffan och mysa när regnet öste ner. Efteråt bakade vi muffins, dock utan vaniljsocker, så vi tog O´boj! =) Jag får ju inte äta sånt, men barnen tyckte om dom.

När syster o micke kom hem kollade jag på när de åt mat, gosade med kasper och pratade skvaller med syss. Saknar redan min syster med familj! De har det så mysigt. Massa kramar och skratt. Undrar om jag kommer få så i framtiden? När jag är klar med allt jag vill göra först... Har glasögon nu och syss tycker jag blir mer och mer far.

Far hämtade mig o vi åkte till kronhallen, köpte mat för 1000kr till mig! Tackar far och mor!

Hann inte träna idag, men måste packa det sista... Fattar inte vart alla kläder kommer ifrån? Eller joo... det är väl lönen som inte är kvar på kontot som nu hänger i garderoben hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0