Vårdcentral, What?!

Ja jag var ju dit. Träffade en läkare. Han drog och drog i mitt finger, sen tittade han på det andra.
"-Vad har du gjort med detta lillfinger då?" Sade doktorn.
"-Jo jag har nog spelat basket med det lillfingret med" Svarade jag.
"-Tycker du inte om dina händer?" Frågade han allvarligt.

Efter fem minuter gick jag, fick konstaterat att mitt böjda, onda lillfinger är stukat. Har svullnat upp mellan brosket. Är därför det ser snett och konstigt ut. Det kunde jag väl med ha sagt. Utan att betala 120 kr.
 
Jaja när jag kom hem hörde Far och jag en krasch utanför huset. Vi sprang ut och kollade, och mycket riktigt. En moped hade kraschat med en bil. Det fanns inget kvar att mopeden och de två killar som satt på moppen låg bland allt skrot.
Grannen ringde ambulansen och inom kort fanns både ambulans och brandkår på plats. Killarna fördes upp på bår och föräldrarna kom springandes och hoppade med in i ambulansen. Tror ändå de klarade sig rätt bra. De pratade och satt upp. Thank good! Inga mer olyckor denna sommar i Karlskoga. Fy. 

Efter spaning på olycksplatsen åkte jag till Davids och tränade. Blev en halvtimma på bandet. sprang 10 min av det och powerwalkade resten. + massa sit-ups på bollen. När jag kom hem blev de kräftor och räkor för hela slanten!

Nu ska jag se film. Hangcook! och imorrn blir de mer shopping i Karlstad!

so long! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig du är som tränar :) Jag håller också på att komma igång nu:) det e gött, köra promenader & aerobic pass:)

otäckt med olyckan...ja håller med dej, inga mer tragedier nu:/ kram!

2008-08-09 @ 08:48:34
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är det inte alltid så med vårdcentralen, man betalar för att få höra det man redan vet..

2008-08-09 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0