Tillbaka i linkan!

Kom i lördags tillbaka hit. Känns underbart! Packade upp hela lördagen, mor o far hjälpte mig för fullt. Hur kan man ha så mkt kläder??!! På kvällen var jag hos Lisa o Co och festade, åkte sedan vidare till HG. Blev ganska packad, men var väldigt roligt!

Söndagen var de möte sen fika hos Emil och Oskar. Mysigt och planering! Blev filmkväll med Lotta på kvällen!

I måndags började nolle-p. Var sjukt kul att se alla igen! Nollegruppen vi fick var jättebra. Jag gav alla mustacher och de hade dom på sig hela tiden hhehe. Efter lite stadsvandring och lunch åkte vi till universitetet för lekar m.m Vi faddrar peppade alla nollor att vi skulle vinna och SJÄLVKLART så vann våran grupp. Kinell vinner alltid.
Var så himla stolt över alla nollorna och överlycklig att vi vann. Vinst är den sanna glädjen.

På kvällen var de mer lekar och spökvandring och jag var skiträdd. Fast även jag har legat där i skogen och skrämts.

I tisdags hade jag feber så jag missade uppropet men de var lugnt. På kvällen mådde jag bättre och det var "ärtor och punsch" Var nice med mkt bärs, sång och dans. Och igår så började lektionerna. Matteföreläsning och gruppundervisning samt lektion. Kom inte i samma grupp som de andra men men.. Fick en bra grupp ändå.

På kvällen var de förfest hos emil o oskar och Mûnchen Hoben! Jag var nykter fadder med märta, var lite långtråkigt men MillenCollin var bra och nollan verkade ha roligt!

Idag är det förfest i märkesbacken sen HG. Ska först gyckla för D-nollan. Sjuktkul att de fortfarande vill ha oss!
Börjar kl 8 imorrn.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0