Svartan var muy bien!

Japp, kinells lag vann inte i fredags. Men är glad åt Tabascos lag som vann. (trots lottelies påhopp på hennes blogg) haha. De har väldigt bra faddrar och deras nollor kan verkligen shejka ass. Inte likt mig att vara glad åt nån ANNAN som vinner, men när man såg hur glada de blev, speciellt faddrarna, så blev jag med glad. (typ)

Lördagen började tidigt med fyllefrukost med gamla läxare och foulare! Sill, potatis, köttbullar och gräddfil! och massa öl så klart. Tror jag drack runt 5 bärs här. Så himla nice att se alla gamla rävare igen!! Nya foul är grymt bra på o gyckla btw.

Sen tågade vi iväg till skogen, mkt sånger, öl över hela mig, många gamla härliga ansikten och några man inte riktigt trivdes med att se. Men men man får stå för vad man gjort =) Fick hela 7 shots på läx-stationen! De var mkt mer generösa än vad vi var haha. Jojo ville inte ha vin så jag drack 1½ liter rödvin med + 4 bärs där.

Fy på david dock som grabba allt han kom åt! Bra av lisa som agerade vakt haha.

Pitstop på mcdonkan, har längtat efter mat i några veckor och detta var underbart! Skön känsla att vara full med massa glada och härliga människor på donken.

Mellanfest hos Jenny! Hon bjöd på mer bärs och särfoul gycklade. Älskar Särfoul! Vi gycklade med men inte lika engagerade. Cykling till Dag där det fanns pool på balkongen! Självklart badade jag, fick låna kallingar av dag -hot!

Fastnade sen i gräset med lite folk. Pratade gamla minnen, ringde min nollegrupp (åhh pinsamt), och lekte "jag har aldrig". Det roligaste var när alla typ slutade att leka. Jag blev sur och skrek: "ni kan inte sluta leka ni, då vinner vi ju inte!!"
Tills adde sa vänligt: "men kinell, man kan inte vinna på Jag har aldrig..." hahahahahaha. Tävlingsmänniska någon?

Kvällen slutade på Discot, där jag inte minns så mkt ifrån. Tror jag försökte shejka?

Söndagen blev mest sömn, film, pizza och movienight med märta och tompa.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur många blev egentligen slagna av oss? ;)

2008-08-26 @ 13:28:04
Postat av: Helena

Härligt Anna! Jag vet ju hur mycket du älskar cola. Men kämpa på! You can do it!

2008-08-26 @ 15:01:31
URL: http://blablomma.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha, det var inget påhopp. Mer ett konstaterande. ;) Men "jag har aldrig" vann du säkert bergis!

2008-08-26 @ 22:25:53
URL: http://lottelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0