Sista dagen i Karlskoga

Gick upp vid 9 och började packa. Ställde allt på övervåningen och packade ihop det sista. Åkte sedan och köpte fikabröd och cyklade till jobbet. De blev glada av fikabrödet och ville gärna äta en munk jag med.. men men.. Var kul att se alla och säga tack för i sommar. Kommer sakna jobbet, men de finns alltid kvar..

Cyklade hem, låg ute och läste lite grann till far kom hem från jobbet. Åkte sedan med mor o far till Vulkanmarken i Degerfors. Hittade ingenting men blev galet sugen på marknadskarameller!! Är trevligt att gå omkring i en sådan liten småstad som dfs.. ända tills man hör dialekten och börjar småle för sig själv =)
-"Äh va blirree? Ska du köööpa kööörv mä bröö?" längtar till linköping och Madrid då.

Direkt när jag kom hem åkte jag och tränade för sista gången på Davids denna sommar. Är på underbart bra humör! Gick och sjöng med till ipoden: "eyyy miss fatty... Rakata.. Pachanga" bla.

Sedan.. AH! Mat! äntligen, som jag har väntat! Åt min favoriträtt som mor hade lagat åt mig. Köttgryta med ris och paprika.
Fick ganska ont i magen men gick över sen.

Far och jag lastade in all packning i bilen. Blev överfull och har nu i efterhand hittat massa mer ja måste ha med. Platt-tvn bland annat haha. Aja de går nog in, vi har ju takboxen med oxå. Sen såg vi Rush Hour 2.

Tycker om när far skrattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0