Shoppingspree!

Jajemäen! idag blev de Karlstad för fulla muggar. Upp i ottan på lediga dagen och var på ikea kl 10. Köpte nya matta, ljus m.m Vill ha massor! speciellt en tavla som föreställer New York men har inte råd med den. Kanske nä rjag är rik och berömd? Eller har en rik och berömd man? (om ni vet nån loaded, ledig, charmig och jävligt rolig sådan -give me a call!!)
Blev faktist sugen på ikea korv, men ja höll emot!

Sedan blev de stan! "Mitt i city" som de lilla köpcentrumet i stan heter landade jag o mor för att undvika regnet. Ja köpte en skön tröja på Bik bok och armband på HM och present till Malin. Sen köpte jag ett par stövlar på Wedins, haha 200kr!
Fikade på en kopp te och känner hur mina chinos ramlar av mig. Nöjd. Behöver inte ha cola. Detta är bättre...

Roligaste!! Jag mötte Peter Siepen! Ni som känner till min peter siepen story kommer garva. De började jag med göra. Haha!

Nu väntar jag på mina damer; Malin och Bella ska komma och titta på film med mig. Hancock igår var jättebra! Visst , lite overklig men charmig. Vem har inte varit kär i Will Smith i Fresh prince in Bel Air? =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0