Save a horse, ride a cowboy!

Igår upplevde jag nog alla känslor som fanns.

-Skrattade på jobbet.
-Var förbannad på itunes.
-Grät till Oprah. Någon friade sååå romantiskt. (har visst ett hjärta kvar haha)
-Var lyrisk när jag tränade. Så roligt att ha en ljudbok i örat när man powerwalkar på bandet. 50min!
-Tacksam över Malin skjutsade hem mig från jobbet.
-Smärtat i mitt lillfinger efter basketen i söndags.
-Grät igen till Sex and the City. Carries klassiska: "you have to forgive me, you have to forgive me.."
-Sov oroligt hela natten. Drömde att jag käkade massa mat. Vaknade o trodde munnen var full med pommes. Weird?

Idag jobbar jag. Går på röntgen och skjutsar folk fram och tillbaka. Lite svårt med lillfingret men det går.

Efter jobbet ska jag till vårdcentralen. De ska nog dra rätt mitt finger.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0