Once you go black...

... you never go back. Adam tensta var helt klart bäst på Putte i parken! Hoppas vi kilar stadigt en vacker dag =)
Vilken härlig festival här i lilla karlskoga. 8000 pers på lördagen hörde jag!
I fredags jobbade jag med Natahlie till kl 17 sen åkte jag hem o skyndade mig till förfesten. Visste inte vad eller om jag skulle dricka men de fick bli vodka med ramlösa. En urfin present fick jag med av Malin o bella!

Håkan spelade med i fredags vilket med var kanoners. Många gamla vänner sprang man på oxå!
Cyklade till o från parken, jätteskönt med lite luft för att nyktra till innan man kom hem till mor o far. Dock gick mina vackra jesussandaler sönder på vägen hem.. men vad är inte en sommar utan att vara barfota.

På lördagen var jag malin o sofia på stan och shoppade lite, fick bli ett par chinos, jeans och t-shirt. Lunch på melkers efteråt, en liten kycklingfilé haha. Förfesten var hos Sofia, mycket roligt med sprit, bra musik och tjejsnack!
Lördagens festivaldag var den bästa!! Fick höra det roligaste.. En kille hade en låt på sin dator om mig! "anna Kinell är så söt, så snäll" haha bra rim alla fall =)

Turbonegro och Teddybears Sthlm såg jag på lördagen! Blev mkt mys framför Teddybears...

Söndagen var jag halvdöd, men åkte på loppis, lunedet och spelade basket! Dock så stukade jag lillfingret rätt bra.. Lite blått och svullet en måndags morgon på jobbet...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0