Mullig!?

Det var vad han sa till mig igår. Vi var på fest, massa maskinare och datafolk. Var trevligt, drack inte så mkt utan var mest trött. Började prata lite smått med en kille om träning. BIG MISTAKE! Tydligen kan inte tjejer något om styrketräning. Har tränat styrketräning i många många år och älskar det. (Köpte kort på campushallen nu så jag kan fortsätta med min träning). Efter ett tags prat om fria vikter, konditionsträning och repetioner tittar han konstigt på mig och frågar:
Du måste äta ganska mkt för att du är ganska mullig. WHAT?
Vem säger så till en tjej? Han vet ju inte att jag kämpar på att gå ner i vikt, äter alldeles för lite och har förlorat 10kg.
Jag blev skitledsen, var på väg hemåt. AmanDA och Fanny stöttade mig och jag gjorde som jag brukar göra. Skällde ut honom. hårt. Om inte tjejerna var där hade jag nog hamnat i fight.

Trots detta gick vi på HG och svängde. Roligaste var i kön när vi hamnade mitt bland massa spanjorer. De var från Madrid och jag babblade på spanska och prata Madrid. Lovely! Längtar såå mkt tillbaka dit just nu. Varför måste folk lägga sig i så? Varför kan man inte vara självsäker och tro på sig själv utan att få skit?
Hon frågade- Varför bryr du dig? Det gör jag nog inte. Men när hon kom fram o sa jag tycker om alla utom Kinell för hon vinner alltid. Då gör det ont. Varför kan man inte få vilja lyckas och gå sin egen väg? Utan att folk kommer fram och säger- Hoppades nästan ni inte skulle vinna. Antar det inte är erat fel, jag skyller på Jantelagen. Men är ganska glad att nolle p är över och att jag inte är här nästa år.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

2008-09-02 @ 16:32:59
URL: http://nathalie-avenue.be
Postat av: Nathalie

Men usch vilken idiot! Var som en kille sa till Marie "jag kände inte igen dig, du har lagt på dig lite va?" och hon tog åt sig. Hon är ju ändå smal och inte kämpar för att gå ner i vikt! Förstår att det kändes hårt. Men du Anna, bry dig inte om såna idioter! Såna pissar vi på... Kram

2008-09-02 @ 16:34:42
URL: http://nathalie-avenue.be
Postat av: Helena

Men vad fan!!!!! Knäpp ett kort och ut med bild på den där idioten så jag vet vem jag ska ta ett snack med när jag kommer och besöker dig. Grrrrrr* IDIOT! Du är skitbra som du är Konrad :)

2008-09-03 @ 19:22:33
URL: http://blablomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0