Ledig dag!

Idag på min lediga dag har jag sovit läänge. Alla fall till kl 11. Bor ju hos mor o far i källern, där är de jättekallt så jag sover gör bra. Sen blev de solning och läsning. Började läsa en ny bok idag. Stella och sebastian. Riktigt bra chicklitt!

Sen har jag rensat bland massa junk, vad jag ska slänga, ta med till linköping, ge bort, och ha kvar hos mor o far.
Hittade ett gammalt fotoalbum, alltid lika roligt att se hur folk såg ut förr =)

Nu bär de iväg till stan sen till syster och ikväll blir de träning. Vet inte hur jag ska klara hösten utan Davids. Bästa gymmet, jag svär.


p.s älskar ipoden. Kyss

Kommentarer
Postat av: Ine

I can't read a thing on your blogg :p

But... it's pink, so I like it!!!

2008-08-07 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0