I got it from my mama.

Älskar min mor och far! Ställer alltid upp. Just nu har jag inte fått csn än och de hjälper med både sjukvårdsräkningar, internet och kåravgift. Thanks a lot!! Pratade länge med far igår och han hade plockat svamp med Syster och systersonen David. Han hade tom gett alla sina kantareller till david bara för han älskar dom!

Hoppas jag blir lika bra parent, dock tror jag det kommer bli svårt med att hålla reda på saker. Jag letade säkert en timma igår efter olika saker och hittade inget! Sedan några veckor tillbaka har jag blivit oerhört tankspridd, allt jag gör eller ska göra glömmer jag bort! Vet inte om det beror på lack of cola, socker och mat?

Idag hade vi föreläsning om hur vi ska motivera våra framtida elever. Det enda jag satt och funderade på var: "hur ska jag kunna motivera mig själv?" Jag vet inte riktigt om det är klasslärare jag vill bli.. känns lite fel på något sett. När jag sökte till lärarlinjen sökte jag för jag ville bli idrottslärare, sen kom svenska, engelska, grundläggande färdigheter och utlandsstudier lite ivägen. Men de ä ju bra o ha det med. Så nästa år blir det antagligen idrott! Måste flytta från kära linköping då. Men längtar efter att se något nytt och lära mig bli en superb idrottslärare!

Fikade med Fanny igår. Hon ska ut på jorden runt resa snart med Anton. Är såååå avundsjuk! Gav massa tips om bra hostel och must see things. Det är 4 år sedan jag gjorde min resa. Sjukt längesen! Letar efter nån bra bild o lägga upp från min och annes trip.


p.s Tänker på dig amanda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0