Helgen.

Mitt glada gäng vann gyckelfestivalen. Blev jättelycklig! De hade gjort alla gyckelsjälva inkl klappen! De enda vi faddrar hade gjort var att peppa dom. Stoltaste faddern. På torsdagen serverade jag på avslutningssittningen, var jätteskoj som vanligt. Eftersitsen var med lyckad, dock orkade jag inte äta maten, utan drack bara vinet. Vilket resulterade i en rödvinsspya på toan. Efterfest hos Märta o Tomas, älskar er! Ni är min familj i linköping.

På fredagen vaknade jag tokbakis kl 14 av att telefonen ringde, hade glömt att jag skulle prya på forte! den dagen. Men vi skulle vara där kl 15 så jag åt ett ägg och hoppade på cykeln. Forte! var riktigt roligt. Mkt att bära och att koppla kablar, men var lärorikt. Min favoritdel var när jag fick spela plattor, mkt svårare än det ser ut! Men jag körde på mitt r´n`b och hiphop för folket. Hoppas nu på att jag blir invald.

idag söndag har jag städat och packat upp kartonger. Nolle p smutsen är borta! Ja har även sålt min TV! Två sköna killar kom och köpte den nyss. 500kr rikare! thanks!

Ikväll blir de kräftkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0