Grebbestad, Smögen och Uddevalla!

I onsdags var jag äntligen ledig. Jag, mor och far åkte kl 07.00 på morgonen till west coast. Låg och tittade på dvd bak i bilen hela vägen ner. Vi kom ner till grebbestad runt halv 11, var lika mysigt och vänligt som vanligt. Köpte två hektoräkor och åt vid bryggan. Handlade massa kläder och böcker på rean! Min polare Malibu säger alltid att jag fyndar på bra på rean =)

Så klart var de obligatoriska karlskogingarna i grebbestad, vi är ett berest folkslag =)
Efter grebbestad blev de smögen bryggan, love it! Vi blev stekta i solen när vi vandrade runt bland småbutikerna. Dock köpte jag ingenting här förutom en present till Märta. Tittade på en fin klänning, men kostade 2299 kr!!! Tog massa kort med min nya systemkamera! Började med att ta på det vanliga, bryggan, affärerna, båtarna m.m men slutade med att jag tog kort på de uuuuurläckra blonda, lockiga killarna i båtarna istället. Fick tygla mig så jag inte hoppade i med dom haha!

Blev ett hekto räkor här med och massa vatten! Sen bar det iväg till Uddevalla för att gå på köpcentrat Torp. Jag älskar köpcentrum. Blev ganska mkt shopping här. Mor o far var smakråd =) Shorts, klänning, tröja, skål, väska och hårprodukter, fancy sådana!

På vägen hem kollade jag på Dvd igen, "must love dogs" och Bert serien =) Var hemma vid halv 12 på kvällen. Tack mor o far för underbart mysig resa on the west coast!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0