En vecka kvar innan skolstart!

Veckan innan skolan börjar känns alltid lika omtumlande. Lämna barndomshemmet och kommunen innan det bar iväg till Linköping igen. Men denna gång känns det oerhört roligt! EFter att ha varit o pluggat i Madrid ett halvår. Känns det rätt roligt att komma tillbaka till vännerna i linkan och lägenheten. Kommer självklart sakna att få allt serverat av mor o far, arbetskamraterna och syster med familjen. Jag tror jag bara har ett år kvar i linkan, vilket känns konstigt. Känns som om jag nyss började där och tänkte att "shit 4 år här!" Dock ska jag flytta till någon annan stad och plugga idrott, är väldigt sugen på Stockholm...

Helgen alla fall! Lördags kvällen var jätterolig, Malin, Bella och Adam var här och vi kollade gamla skolkataloger. Skvallrade och såg på gamla kort. Gud hur man såg ut förr! De var halva jag på alla bilder hehe.
I söndags åkte jag till jobbet, solade, hämtade flyttkartonger och lämnade ett par skor till nettan som hon ska skicka tillbaka till halens. Mötte Henrik där, han skulle låna gräsklipparn, så när de andra var på lunch fick vi skjutsa en avliden till frysen. På min lediga dag!!!

Åkte sedan och hämtade Adam, systers son, vi kollade på Kung Fu Panda! Mor lagade rotmos som han åt massor utav. Mor klippte honom med, blev jättesöt! senare kollade vi på bert-serien.. Hann inte träna men hade en jättemysig söndag!

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0