"Du kommer bli en ny människa!"

Ser jag glatt fram emot. Ingen cola, ingen mat. 1 vecka. Nu börjar nästa vecka. -3

Har fått en rosa ipod. Fick just igång den och Te Quiero med Nigga strömmar ut ur den. Tankarna faller tillbaka till Madrid. Saknar er allihopa!

Mina norska babies: Min soulmate and loveli friend, Glenn aka Will. Astrid, läckraste bruden, Underbara Caroline som alltid är brunare än mig, Therese som får alla och skratta och är alltid fab!

Svenska brudarna; Fanny, du övertala mig o åka till Madrid! Thanks! Du hållde alltid koll på mig ;)
Jasmine: Barndomskamraten som fortfarande lever vidare i Madrid. Älskar dig for evah brosssshan!!
Johanna: Ingen kan garva så härligt som du, eller leva sig in mer i en dans än du! "Don´t drink and drive. Smoke and fly"

Saknar er alla. Och några till.

Nu ska jag till Davids och träna igen. På löpbandet med nya ipoden!

Kommentarer
Postat av: Elin

va duktig du är utan cola & allt :) TÖPP! vi kör stenhårt ;) kram

2008-08-05 @ 20:14:18
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: läckraste bruden :)

anna! savner deg og! vil stadig ner til madrid, skulle hatt en reunion snart! håper du har det bra og nyter sommerferien! snart tar den slutt! rock on :) besos!!!!

2008-08-11 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0