Bakis!!

Jajamän. Idag är jag bakis. Besökte the toilett flera grr inatt och vaknade helt död i soffan. Missade föreläsningen, men jag ska bli bättre. Det är ju bara nolle p en gång om året =)

Har varit på stan och käkat sushi med härliga vänner! Så glad att vara tillbaka i linkan! Jojo, Lisa, Agge, Gotland och Lotta.

Igår var de röj på HG, nollan presenterades för HG för första gången och det var jätteskoj! Fram tills alla frågade om någon. Är ganska jobbigt det här. De lägger huvudet på sne och säger: Hur mår du? Är de bra?
Är tråkigt när folk som är ens vänner  säger att de vill inte stå på nåns sida. Och säger: Men de är en toppenkille!! Toppen?? verkligen. Skönt att man då har vänner som bryr sig och vill en väl.

Snart är det fest igen. Vet inte om jag pallar. Låtsas klappa och vara pepp. Men får ta det lugnt ikväll.

Imorrn är de trots allt svartan! och jag ser fram emot det! Ser mest fram emot att vara med mina Läxare. Familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0